آخرین اخبار

دنده معکوس قیمت دلار و سکه در تهران

اقتصادنیوز : بازار ارز تهران امروز شاهد دنده معکوس قیمت دلار بود .

اشتراک گذاری
26 مهر 1401
کد مطلب : 3541

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار عصر امروز دوشنبه ۲۵ مهر ماه در مقایسه با روز گذشته تقریبا ۱۵۰ تومان پایین تر بود.اسکناس آمریکایی امروز از مرز ۳۳ هزار تومان فاصله گرفت و  تا مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان عقب نشینی کرد.

دنده  معکوس قیمت دلار 

برخی از فعالان بازار می گفتند در صورتی که مرز حساس ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان از دست برود احتمال برگشت تا نیمه کانال ۳۲ هزار تومان هم وجود خواهد داشت. با این حال رفتار بازیگران ارزی در چند وقت اخیر نشان داده که اسکناس آمریکایی در مرز مقاومتی یاد شده مورد حمایت قرار گرفته است.

ثبات نسبی نرح حواله درهم 

با این حال عده ای دیگر باور داشتند دلار  همچنان پتانسیل رشد را دارد. این دسته از بازیگران ارزی معتقد بودند نرخ حواله درهم نسبت به دیروز افت و خیز چشمگیری پیدا نکرده و همین امر ممکن است دلار را بار دیگر صعودی کند.قیمت  درهم امروز ۹ هزار و ۱۰۰ تومان بود و نرخ برابری آن به دلار در محدوده ۳۳ هزار و ۴۲۴ تومان بدست آمد. قیمت  مذکور با بازار ارز بیش از ۰۰ تومان فاصله را نشان می دهد. امری که ممکن است  بر روی سطح انتظارات اثر مثبت بگذارد. 

آخرین قیمت دلار در هرات و سلیمانیه

البته امروز در بازارهای مجاور ایران هم قیمت دلار نزولی بود. نرخ دلار هرات امروز از نیمه کانال ۳۲ هزار تومان پایین آمد و با ۱۵۰ تومان کاهش بر روی ۳۲ هزار و ۴۵۰ تومان قرار گرفت.دلار سلیمانیه هم امروز به ابتدای کانال ۳۳ هزار تومان برگشت. 

قیمت طلا جهانی رشد کرد / کاهش قیمت طلا و سکه

قیمت اونس طلا امروز ۱۲ دلار رشد کرد و در محدوده ۱۶۵۷ دلار قرار گرفت.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش ۳ هزار و ۹۰۰ تومان پایین تر از نرخ دیروز معامله شد .قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۶۰۰تومان بود.  قیمت سکه امامی امروز اندکی کاهش یافت . قیمت سکه امامی ۵۰ هزار تومان عقب نشینی کرد و در محدوده ۱۵  میلیون و ۲۴ هزار تومان معامله شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهارده =